Aerobik

Aerobik 2019-08-25T23:29:36+02:00

Project Description

Aerobik je oblik fizičke vježbe koji kombinira ritmičku aerobnu vježbu sa rutinama istezanja i treninga u cilju poboljšanja svih elemenata kondicije (fleksibilnost, mišićna snaga i kardio-vaskularna kondicija). Obično se izvodi uz muziku i vježba se u grupnom okruženju koje vodi instruktor.

Pored standardnog aerobik treninga, naši programi nude i ove vrste vježbanja:

AEROBIC DANCE – Aerobik trening sa elementima različitih vrsta plesa. Uključuje dinamične pokrete koji se povezuju u koreografiju, te čine klasični aerobik trening još atraktivnijim i interesantnijim.

TAE BO – Ovo je trening koji objedinjuje elemente borilačkih vještina i aerobik koraka. Primjenom raznih udaraca jačate sve dijelove tijela. Vrlo energični pokreti vam pomažu da se oslobodite stresa i „negativne energije“!

WORKOUT – Vrsta treninga čiji je osnovni cilj oblikovanje i zatezanje muskulature. Vježbe se izvode u uspravnom položaju ili na strunjači. Uglavnom se rade izolovane grupe mišića uz korištenje rekvizita (bučice, zglobni tegovi isl.).

AEROLATES – Sam naziv već upućuje na to o kakvom je treningu riječ! To je spoj pilatesa i aerobika. Trening je dinamičnog karaktera, povezuje više pilates i aerobik pokreta u jednu cjelinu a sve u cilju redukcije potkožnog masnog tkiva i oblikovanja muskulature.

PILOXING –NOVO! Idealan trening za one koji vole pilates ali također žele i reducirati masne naslage! Ovo je trening koji objedinjuje elemente boksa i pilatesa te u jednom treningu imate neizmjenične promjene intenziteta i brzine izvođenja vježbi. Zbog velikog broja boks udaraca koji se izvode, i dijela intenzivnog istezanja, ova vrsta treninga je idealna za „antistres terapiju“!

POP PILATES – Ukoliko je vaš cilj treninga oblikovanje, a zbog sjedećeg položaja u kojem provodite veći dio dana imate povremene bolove u leđima onda je pilates trening ovo što vam mi savjetujemo. Pop pilates je modificiran sistem vježbi klasičnog pilatesa prilagođen mlađim i srednjim dobnim skupinama zbog malo dinamičnijeg izvođenja vježbi.

YOGA PILATES BARRE –  Potpuno nova vrsta treninga! Časovi u okviru kojih se kombiniraju položaji nadahnuti baletom i drugim disciplinama kao što su joga i pilates. Simbioza pokreta plesa i istezanja, kao i veća ponavljanja pomažu da se dođe do super forme. Uživaćajući u fluidnosti pokreta ukomponovanih uz prijatan ritam muzike, stiče se osjećaj simbioze duha i tijela.

Naši treninzi se izvode u malim grupama do 10 vježbačica, a prednost takvog izvođenja jeste što se svakoj vježbačici može posvetiti potpuna pažnja. U malim grupama atmosfera je intimnija a efikasnost treninga kao da imate čas ”jedan na jedan” sa instruktorom. Poslije treninga se osjećate fizički i duhovno ispunjeno.

U okviru jednog časa, najčešće se kombiniraju dvije vrste treninga na način da se 30-40 minuta izvodi dinamični aerobni dio, a 20-25 minuta vježbe oblikovanja. Posljednjih 5-10 minuta treninga  rezervirano je za istezanje i relaksaciju.

Odrasle osobe

Nije potrebno prethodno predznanje.

Program je grupnog karaktera, realizira se dva puta sedmično u periodu od septembra do juna.

PREDAVAČ

Biljana Tešanović je fitness instruktor grupnih i individulanih programa. Trener sa više od 10 godina iskustva rada u oblasti fitnessa. Učestvovala u brojnim seminarima aerobik, pilates i yoga programa. Pohađala Vidya yoga školu Dragana Lončar (član Yoga Alliance (SAD) i European Yoga Alliance). Bavila se gimnastikom, latinoameričkim I modernim plesom. Od 2007. godine fitness trener u SRK „Dami“. Dogogodišnji instruktor welness i fitness programa hotela Radon Plaza, trener pilatesa, aerobika i zumbe u klubu Star Sport u BBI centru, aqua aerobik instruktor na Termalnoj rivijeri; kao prezenter sportske rekreacije učestvovala na više događaja.

Popunite online elektronsku prijavu

Budi i ti dio našeg centra!