Osnove upravljanja web sadržajem – WordPress

2019-08-18T11:19:03+02:00

Iz godine u godinu potreba za web developerima i osobama koje su sposobne da kreiraju, uređuju i održavaju web stranice raste, a ovo zanimanje spada u najtraženija na tržištu rada. Ovaj kurs je idealna prilika da zavirite u ovu oblast.

Kaligrafija, iluminacija i ebru slikarstvo

2019-08-18T09:54:34+02:00

Kaligrafija je umjetnost lijepog pisanja rukom uz pomoć pera, kista, tinte ili nekog drugog pribora za pisanje. Ebru ili slikanje na vodi zajedno sa kaligrafijom je najdominantniji vid umjetnosti u islamskoj umjetnosti.

Kurs engleskog jezika za odrasle

2019-08-19T15:24:28+02:00

Grupna nastava Engleskog jezika Vam nudi ležerno okruženje, pri čemu ste potpuno posvećeni novom jeziku, gdje učite da govorite intuitivno i kroz razgovor. Za kratko vrijeme ćete govoriti sa više samopouzdanja.

Kurs engleskog jezika za djecu

2019-08-19T14:38:33+02:00

Ovaj program predstavlja divno iskustvo za Vaše dijete. Djeca su angažovana i motivisana dok razvijaju svoje znanje, vještine i sposobnosti korištenja engleskog jezika. Kod djece se stvara želja za daljim učenjem i proširenjem znanja.

Kurs računarskih osnova

2019-08-18T11:20:29+02:00

Poznavanje osnovnih informatičkih pojmova ali i uredskih aplikacija danas je postala nezaobilazna stavka u našim životima. Ovaj kurs će Vam omogućiti da to savladate brzo i jednostavno uz individualni pristup učenju.

Kurs računarske grafike

2019-08-18T10:51:10+02:00

Napredni kurs računara odnosno računarske grafike ima prvenstveni cilj da polaznike uputi u osnove tehnika i alata koji se korite u računarskoj grafici te da polaznici nakon završenog kursa znaju koristiti naučene tehnike

Pilates

2018-10-01T08:58:05+02:00

Pilates je sustav vježbi istezanja i snage koji je prije sto godina razvio Joseph H. Pilates. Taj sustav jaca i oblikuje mišiće, ispravlja držanje tijela, daje nam gipkost i ravnotežu, ujedinjuje tijelo i um te usavršava oblik tijela.

Aerobik

2018-10-01T09:20:26+02:00

U okviru jednog časa, najčešće se kombinuju dvije vrste treninga na način da se 30-40 min. izvodi dinamični aerobni dio, a 20-25 min. vježbe oblikovanja. Posljednjih 5-10 min. je rezervirano za istezanje i relaksaciju.