Istraživanje katedre za reforme u edukaciji američkog Sveučilišta u Arkansasu, pokazalo je da pozorište ima brojne pozitivne uticaje na razvoj mozga.
Samo jedna priča ispričana kroz pozorišnu predstavu na mozak mladog čovjeka djeluje nekoliko puta kvalitetnije i dugotrajnije, negoli ista priča koju će pogledati kao film ili je pročitati u knjizi.
Mladi koji su odgledali predstavu pokazali su daleko bolje rezultate nego svoji vršnjaci koji su gledali film ili čitali knjigu, tačnije su odgovorili na pitanja o povezanosti među likovima, znali su kontekst radnje i bolje su se izražavali. Mnogima se, dakle, i obogatio vokabular.
Osim toga, povećao im se lični nivo tolerancije, bolje su razumjeli radnju i lakše otkrili emocije likova. Jučer smo imali priliku uživati u predstavi “Dječak koji ne želi da odraste“, Studio teatra iz Zenice.
Umjetnici Nusmir Muharemović i Zlatan Školjić, ispričali su priču o dječaku Dini, koja u potpunosti ima pedagoško-odgojnu ulogu, koja se ogleda u unapređivanju komunikacijske i receptivne vještine, afirmaciji sistema vrijednosti koji je neprolazan, razvoj ljubavi prema porodici, prirodi, životinjama, prijateljstvu i međusobnom uvažavanju, te razvoju čitalačkih interesa i čitalačke kulture.
Predstavu su pogledali učenici osnovnih škola“Musa Ćazim Ćatić“,“Nafije Sarajlić“i „Mehmed-beg Kapetanović Ljubušak“.
Radionicu“Zvukovi magične šume“, za učenike OŠ“Vladislav Skarić“, održala je profesorica Mirsada Zećo. Zvučna terapija tek posljednjih godina dolazi na naše prostore i nudi nove uvide u mogućnosti liječenja ljudskog tijela i duše.
Dr. sc. Mirsada Zećo istražuje nove tokove u muzičkoj pedagogiji, zvukoterapiji, upotrebu himalajskih zvučnih zdjela, planetarnih gongova i sličnih zvučnih stimulacija, kao muzičarka, predavačica i teoretičarka.
Djeca su u potpunosti uživala u radionici, koja je istinski muzički i pedagoški odgovor na sveopštu buku i galamu, svudprisutnu…