ZANIMLJIVI PROGRAMI CKM ZA UČENIKE OSNOVNIH ŠKOLA

Podijelite ovu vijest

Iznimno interesantan projekat”Kulturno-historijsko naslijeđe BiH”, koji je kreiran za djecu i mlade u organizaciji JU CKM i Općine Centar Sarajevo, obradovao je učenike osnovnih škola“Silvije Strahimir Kranjčević” i “Hasan Kikić”. Učenici starijih razreda uživali su u predavanjima Emira Durmiševića, koji se već dugi niz godina profesionalno bavi ilustracijom, koncept-artom, karakter dizajnom i animacijom. Svoje bogato znanje i dugogodišnje pedagoško iskustvo, na iznimno interesantan način prenio je prisutnim učenicima. Promovišući materijalnu i nematerijalnu kulturnu baštinu Bosne i Hercegovine, učenici su imali priliku upoznati se sa  bogatom kulturom naše zemlje, kroz razgovore, radove i ilustracije, sa ciljem obilaska historijskih lokacija.  Prošlost Bosanskog Kraljevstva uvijek je predstavljala inspiraciju i temu za historijsku, književnu i umjetničku obradu i zato je razumljivo da su upravo u njoj brojni domaći historičari, književnici i umjetnici pronalazili nadahnuća za svoja autorska ostvarenja. Osnovni cilj projekta je potaknuti kod mladih interesovanje o kulturi, historiji, naslijeđu kroz zanimljive, multimedijalne i interaktivne prezentacije, izložbe, panele, s namjerom da se priča o kulturnom i historijskom naslijeđu „izvuče“ iz akademskih kabineta i približi mladima.

Projekat“Pričanje bajki i radionica za izradu lutaka-vuneno pozorištance“, ove sedmice ugostio je učenike četvrtog razreda OŠ“Alija Nametak“, sa njihovim nastavnikom Mirzom Ramićem. Prema pažnji i zainteresovanosti učenika, pokazalo se, zašto je ovo jedan od najuspješnijih projekata za djecu, koji se realizira tokom godine u CKM. Figure od ovčijeg runa, djeca sami izrađuju drevnom tehnikom obrade vune, filcanjem. Željka Lemez, umjetnički rukovodilac Udruženja „Bajka“, prvo je mališanima pročitala bajku“Mala vila“, a poslije toga pokazala tehniku filcanja i pravljenja lutaka od vune. Zadovoljstvo i sreća na njihovim licima, bila je prisutna svo vrijeme tokom rada, a posebno nakon saznanja da svoje lutke mogu ponijeti svojim kućama. I djeca i nastavnici slažu se u jednom, da bi ove i slične umjetničke prakse, mogle biti dio redovnog nastavnog procesa.

Povezane novosti